Starszy inspektor ds. bhp i ppoż
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Wymagania inne:
Opis stanowiska:Pracownik ds. BHP i PPOŻ. będzie odpowiedzialny za zapewnienie przestrzegania przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy, a także za zarządzanie procedurami przeciwpożarowymi w naszej firmie. Osoba na tym stanowisku będzie również współpracować z innymi działami w celu utrzymania wysokich standardów bezpieczeństwa w organizacji.Do zakresu obowiązków będzie należeć: Monitorowanie przestrzegania przepisów BHP oraz PPOŻ. w firmie. Prowadzenie szkoleń wstępnych, organizacja i nadzór nad szkoleniami okresowymi BHP, Przeprowadzanie analiz wypadków przy pracy oraz ocena ryzyka zawodowego. Współpraca z pracownikami w celu zapewnienia bezpieczeństwa w miejscu pracy. Organizowanie i przeprowadzanie szkoleń oraz próbnych ewakuacji. Opracowywanie, aktualizacja i archiwizowanie dokumentacji związanej z BHP i PPOŻ. Nadzór nad stosowaniem środków ochrony indywidualnej i zbiorowej. Udział w tworzeniu raportów i analiz dotyczących stanu bezpieczeństwa w firmie. Doradztwo w zakresie poprawy warunków pracy i wprowadzania nowych rozwiązań w zakresie BHP. Współpraca z odpowiednimi instytucjami zewnętrznymi, takimi jak służby pożarnicze czy inspekcja pracy. Nadzór nad przeprowadzaniem regularnych przeglądów technicznych urządzeń oraz instalacji przeciwpożarowych.Wymagania:Wykształcenie średnie lub wyższe w zakresie BHP.Uprawnienia inspektora ochrony przeciwpożarowej (PPOŻ).Praktyczna znajomość przepisów BHP oraz PPOŻ, a także co najmniej 3-letnie doświadczenie w pracy w obszarze bezpieczeństwa pracy.Umiejętność analitycznego myślenia oraz oceny ryzyka.Dbałość o szczegóły oraz umiejętność pracy pod presją czasu.Umiejętność pracy w zespole oraz komunikatywność.Zaangażowanie w poprawę standardów bezpieczeństwa i higieny pracy.Prawo jazdy kat. B.Oferujemy: Umowę o pracę na pełen etat. Stabilne zatrudnienie w rozwijającej się, renomowanej firmie. Fundusz socjalny (w tym dofinansowanie do wypoczynku, bony świąteczne, itp.). Możliwość szkoleń oraz rozwoju zawodowego. Przyjazną atmosferę pracy.
Kielce
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 4 666 PLN
Źródło oferty pracy: Miejski Urząd Pracy w Kielcach
- Data dodania: 2025-03-11 19:57:42
- Miejsce pracy: Kielce
- Firma: Miejski Urząd Pracy w Kielcach
Wiadomości z rynku pracy
- 4 zalety pracy przez Internet 17 grudnia 2019
- Umiejętności interpersonalne – dlaczego są tak pożądane przez pracodawców? 26 października 2019
- Urlop szkoleniowy – kiedy i komu przysługuje, ile dni, podanie, Kodeks pracy 18 października 2019
Jeśli posiadasz: tytuł lekarza specjalisty bądź jesteś lekarzem w trakcie specjalizacji – po 2. roku specjalizacji prawo wykonywania zawodu umiejętność obsługi komputera Oferujemy: zatrudnienie w oparciu o UZ bądź KG – sam wybierasz...
Szczegóły:
- Data dodania: dzisiaj
- Miejsce pracy: Kielce
- Firma: Medicover Sp. z o.o.
Zakres obowiązków: czynny udział w procesie przygotowania oraz realizacji budowy: wykonywanie zestawień materiałowych i kosztorysów, nadzorowanie pracowników, koordynacja branżowa, tworzenie dokumentacji warsztatowej, wykonywanie...
Szczegóły:
- Data dodania: dzisiaj
- Miejsce pracy: Kielce
- Firma: Climatic Sp. z o.o. Sp. k.