1. Obsługa kancelaryjna departamentu.2. Udział w opracowywaniu informacji zbiorczych dotyczących zakresu działania departamentu na potrzeby podmiotów zewnętrznych i komórek organizacyjnych Urzędu.3. Koordynacja spraw związanych z wpływającymi do departamentu interpelacjami radnych Województwa Świętokrzyskiego oraz wnioskami o udostępnienie informacji publicznej.4. Współpraca przy realizacji działań informacyjnych i promocyjnych skierowanych do beneficjentów oraz potencjalnych beneficjentów programu FEŚ 2021-2027.5. Wprowadzanie do systemu informatycznego (OZP) planowanych do realizacji zadań.6. Realizacja działań finansowanych z Pomocy Technicznej z zastosowaniem procedur zamówień publicznych, zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień publicznych w Urzędzie Marszałkowskim.
Wymagania konieczne:Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: umiejętność pracy pod presją czasu
Uprawnienia: komunikatywność, rzetelność, umiejętność pracy w zespole, odporność na stres
Uprawnienia: umiejętność rozwiązywania problemów i podejmowania decyzji
Wymagania inne:[Umiejętność 1] : znajomość obsługi komputera, w tym pakietu Microsoft Office oraz urządzeń biurowych[Inne] : udokumentowane co najmniej roczne doświadczenie zawodowe w administracji publicznej na stanowisku urzędniczym lub administracyjno-biurowym1. Wymagania niezbędne konieczne do podjęcia pracy na stanowisku:1) spełnienie wymagań zawartych w art. 6 ust. 1 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych;2) wykształcenie wyższe w rozumieniu przepisów ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce; 3) znajomość obowiązujących aktów prawnych:a) ustawy o samorządzie województwa,b) ustawy Kodeks postępowania administracyjnego,c) ustawy Prawo zamówień publicznych,d) ustawy o zasadach realizacji zadań finansowanych ze środków europejskich w perspektywie finansowej 2021-2027,e) rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych,f) Statutu Województwa Świętokrzyskiego,g) Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Marszałkowskiego Województwa Świętokrzyskiego;4) znajomość wspólnotowych i krajowych dokumentów strategicznych i programowych:a) Strategii komunikacji Funduszy Europejskich dla Świętokrzyskiego 2021-2027,b) wytycznych KE dotyczących unikania konfliktów interesów i zarządzania takimi konfliktami na podstawie rozporządzenia finansowego (2021/C 121/01).2. Wymagania dodatkowe pozostałe wymagania, pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na stanowisku:1) udokumentowane co najmniej roczne doświadczenie zawodowe w administracji publicznej na stanowisku urzędniczym lub administracyjno-biurowym;2) wykształcenie wyższe w zakresie administracji lub ekonomii, lub zamówień publicznych.
Miejsce pracy:Kielce
Rodzaj umowy:Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:od 6 000 PLN