Specjalista

Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego w Kielcach
Specjalista
Miejsce pracy: Kielce
Numer: StPr/25/1417
OBOWIĄZKI:
1. Obsługa kancelaryjna departamentu.2. Udział w opracowywaniu informacji zbiorczych dotyczących zakresu działania departamentu na potrzeby podmiotów zewnętrznych i komórek organizacyjnych Urzędu.3. Koordynacja spraw związanych z wpływającymi do departamentu interpelacjami radnych Województwa Świętokrzyskiego oraz wnioskami o udostępnienie informacji publicznej.4. Współpraca przy realizacji działań informacyjnych i promocyjnych skierowanych do beneficjentów oraz potencjalnych beneficjentów programu FEŚ 2021-2027.5. Wprowadzanie do systemu informatycznego (OZP) planowanych do realizacji zadań.6. Realizacja działań finansowanych z Pomocy Technicznej z zastosowaniem procedur zamówień publicznych, zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień publicznych w Urzędzie Marszałkowskim.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: umiejętność pracy pod presją czasu
Uprawnienia: komunikatywność, rzetelność, umiejętność pracy w zespole, odporność na stres
Uprawnienia: umiejętność rozwiązywania problemów i podejmowania decyzji


Wymagania inne:

[Umiejętność 1] : znajomość obsługi komputera, w tym pakietu Microsoft Office oraz urządzeń biurowych[Inne] : udokumentowane co najmniej roczne doświadczenie zawodowe w administracji publicznej na stanowisku urzędniczym lub administracyjno-biurowym1. Wymagania niezbędne konieczne do podjęcia pracy na stanowisku:1) spełnienie wymagań zawartych w art. 6 ust. 1 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych;2) wykształcenie wyższe w rozumieniu przepisów ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce; 3) znajomość obowiązujących aktów prawnych:a) ustawy o samorządzie województwa,b) ustawy Kodeks postępowania administracyjnego,c) ustawy Prawo zamówień publicznych,d) ustawy o zasadach realizacji zadań finansowanych ze środków europejskich w perspektywie finansowej 2021-2027,e) rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych,f) Statutu Województwa Świętokrzyskiego,g) Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Marszałkowskiego Województwa Świętokrzyskiego;4) znajomość wspólnotowych i krajowych dokumentów strategicznych i programowych:a) Strategii komunikacji Funduszy Europejskich dla Świętokrzyskiego 2021-2027,b) wytycznych KE dotyczących unikania konfliktów interesów i zarządzania takimi konfliktami na podstawie rozporządzenia finansowego (2021/C 121/01).2. Wymagania dodatkowe pozostałe wymagania, pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na stanowisku:1) udokumentowane co najmniej roczne doświadczenie zawodowe w administracji publicznej na stanowisku urzędniczym lub administracyjno-biurowym;2) wykształcenie wyższe w zakresie administracji lub ekonomii, lub zamówień publicznych.

Miejsce pracy:

Kielce


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 6 000 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Kielcach



Prowadzenie spraw kadrowych wynikających z nawiązania, trwania, zmian i ustania stosunku pracy oraz prowadzenie spraw organizacyjnych, archiwum zakładowego - zgodnie z informacjami zamieszczonymi w ogłoszeniu umieszczonym w BIP Urzędu Gminy i...

Szczegóły:

  • Data dodania: wczoraj
  • Miejsce pracy: Chęciny
  • Firma: Urząd Gminy i Miasta w Chęcinach

1. Obsługa kancelaryjna departamentu.2. Udział w opracowywaniu informacji zbiorczych dotyczących zakresu działania departamentu na potrzeby podmiotów zewnętrznych i komórek organizacyjnych Urzędu.3. Koordynacja spraw związanych z...

Szczegóły:

  • Data dodania: wczoraj
  • Miejsce pracy: Kielce
  • Firma: Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego w Kielcach