Specjalista

Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego w Kielcach
Specjalista
Miejsce pracy: Kielce
Numer: StPr/25/1271
OBOWIĄZKI:
1. Uczestniczenie w procesie rozwijania istniejącej i nawiązywania nowej sieci współpracy Województwa Świętokrzyskiego z regionami z wybranych krajów, głównie z Europy oraz z innymi krajami pozaeuropejskimi.2. Przygotowanie i realizacja projektów o charakterze międzyregionalnym oraz pomoc w poszukiwaniu partnerów i inicjowanie procesu powstawania takich inicjatyw w regionie.3. Organizacja i obsługa wizyt gości zagranicznych oraz organizacja wyjazdów zagranicznych oficjalnych delegacji województwa świętokrzyskiego.4. Współpraca z przedstawicielem Województwa Świętokrzyskiego Domu Polski Wschodniej w Brukseli.5. Promowanie walorów i możliwości rozwojowych województwa w kraju i za granicą, organizacja oraz współorganizacja imprez promujących Województwo Świętokrzyskie.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: biegła obsługa komputera, Microsoft Office


Wymagania inne:

[Inne] : wykształcenie średnie w rozumieniu przepisów ustawy Prawo oświatowe oraz co najmniej 3 letni staż pracy;1. Wymagania niezbędne konieczne do podjęcia pracy na stanowisku: 1) spełnienie wymagań zawartych w art. 6 ust. 1 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych;2) wykształcenie wyższe w rozumieniu przepisów ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce lub wykształcenie średnie w rozumieniu przepisów ustawy Prawo oświatowe oraz co najmniej 3 letni staż pracy;3) znajomość obowiązujących aktów prawnych:a) ustawy o samorządzie województwa,b) ustawy Kodeks postępowania administracyjnego,c) ustawy o finansach publicznych,d) ustawy prawo zamówień publicznych,e) rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych,f) Statutu Województwa Świętokrzyskiego,g) Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Marszałkowskiego Województwa Świętokrzyskiego.2. Wymagania dodatkowe pozostałe wymagania pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na stanowisku: 1) udokumentowany co najmniej 1 rok stażu pracy w administracji publicznej na stanowisku urzędniczym lub administracyjno-biurowym;2) znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej B1 potwierdzona certyfikatem, dyplomem ukończenia studiów filologii angielskiej lub dokumentem poświadczającym, że jest to język ojczysty kandydata lub w przypadku braku certyfikatu zweryfikowana podczas rozmowy kwalifikacyjnej;3) prawo jazdy kat. B.

Miejsce pracy:

Kielce


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 5 800 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Kielcach



Miejsce pracy: możliwość pracy z każdego miejsca w kraju​ Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę Twoje zadania: zarządzanie bazami danych i nadzór nad ich prawidłowym funkcjonowaniem, analizowanie efektywnego i prawidłowego działania baz...

Szczegóły:

  • Data dodania: dzisiaj
  • Miejsce pracy: Kielce
  • Firma: Poczta Polska S.A.

Opis stanowiska Nawiązywanie i rozwijanie trwałych relacji z dyrektorami szkół, przedszkoli oraz nauczycielami. Codzienne spotkania w placówkach edukacyjnych, prezentacja oferty i doradztwo w zakresie wyboru materiałów oraz rozwiązań...

Szczegóły:

  • Data dodania: dzisiaj
  • Miejsce pracy: Kielce
  • Firma: Praca.pl