Specjalista ds. obsługi klienta

Powiatowy Urząd Pracy w Kielcach
Specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Kielce
Numer: StPr/25/1070
OBOWIĄZKI:
1. Zapewnienie prawidłowej obsługi realizacji zamówień złożonych przez klientów Spółki2. Współpraca z przedstawicielami handlowymi o dyrektorami operacyjnymi odpowiedzialnymi za dany rynek3. Kontakty z kontrahentami4. Weryfikacja należności5. Kompletowanie i archiwizacja dokumentów6. Przygotowywanie ofert handlowych7. Tłumaczenie dokumentów, korespondencji, prezentacji na potrzeby klienta, innych działów Barlinek S.A i wszystkich spółek zależnych.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe
Język: francuski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Uprawnienia: komunikatywność
Uprawnienia: umiejętność pracy w zespole
Uprawnienia: bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
Uprawnienia: zorientowanie na klienta


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Kielce


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas nieokreślony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 do 6 200 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Kielcach



Co daje wolontariat? Uczestnictwo w ciekawych i ambitnych projektach Możliwość rozwoju kariery zawodowej, gdyż nauczysz się m.in. komunikacji interpersonalnej, pozyskiwania sponsorów, rozwiązywania problemów, zarządzania zadaniami i sobą w...

Szczegóły:

  • Data dodania: dzisiaj
  • Miejsce pracy: Kielce
  • Firma: Fundacja Mam Marzenie

Główne zadania: Prowadzenie własnej działalności gospodarczej w oparciu o sprawdzony model biznesowy. Dbanie o wysoką jakość obsługi. Monitorowanie stanów magazynowych i zamówień. Dostosowywanie asortymentu sklepu do potrzeb lokalnego...

Szczegóły:

  • Data dodania: dzisiaj
  • Miejsce pracy: Kielce
  • Firma: Żabka Polska