Specjalista ds nieruchomości

Powiatowy Urząd Pracy w Kielcach
Specjalista ds nieruchomości
Miejsce pracy: Kielce
Numer: StPr/25/0380
OBOWIĄZKI:
obsługa mailowa i telefoniczna najemców wystawianie faktur, naliczeń i innych dokumentów oraz kontrola ich płatności okresowe rozliczanie mediówreprezentowanie właścicieli w kontakcie z najemcami comiesięczne rozliczanie wynajętych powierzchni , generowanie raportów ze stanu nieruchomości przygotowywanie dokumentów do księgowości , sprawdzanie kompletności oraz poprawności dokumentów obsługa poczty ( wychodząca i przychodząca )inne zadania typowo administracyjne zależne od aktualnej potrzeby
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: doświadczenie zawodowe na w/w stanowisku
Uprawnienia: umiejętność obsługi komputera znajomość programów komputerowych oraz umiejętność obsługi urządzeń biurowych
Uprawnienia: doświadczenie w pracy w zespole
Uprawnienia: prawo jazdy kategorii B


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Kielce


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas nieokreślony


Wynagrodzenie brutto:

od 7 400 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Kielcach



Twój zakres obowiązków: Projektowanie konstrukcji budowlanych zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami, Wykonywanie obliczeń statycznych i wytrzymałościowych, Opracowywanie dokumentacji technicznej, rysunków oraz specyfikacji,...

Szczegóły:

  • Data dodania: dzisiaj
  • Miejsce pracy: Kielce
  • Firma: Climatic Sp. z o.o. Sp. k.

wg potrzeb Wymagania inne: Wymagania: doświadczenie w branży technicznej (najlepiej budowlanej lub termomodernizacyjnej).Zakres obowiązków: nadzorowanie i planowanie pracy ekip montażowych, dbanie o odpowiedni obieg dokumentów, weryfikacja...

Szczegóły:

  • Data dodania: dzisiaj
  • Miejsce pracy: Kielce
  • Firma: Miejski Urząd Pracy w Kielcach