Specjalista ds. kontroli
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: biegła obsługa komputera, Microsoft Office
Uprawnienia: Dobre zdolności interpersonalne oraz komunikacyjne
Wymagania inne:
1.korzystanie z pełni praw publicznych;2.umiejętność obsługi komputera w zakresie MS Office - Word, Excel, Outlook;3.zaangażowanie w wykonywanie obowiązków;4.bardzo dobra organizacja pracy własnej i dbałość o wysoką jakość wykonywanej pracy;5.zdolności komunikacyjne i interpersonalne.
Kielce
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 5 000 PLN
Źródło oferty pracy: Miejski Urząd Pracy w Kielcach
- Data dodania: 2025-07-20 13:25:16
- Miejsce pracy: Kielce
- Firma: Miejski Urząd Pracy w Kielcach
Wiadomości z rynku pracy
- 4 zalety pracy przez Internet 17 grudnia 2019
- Umiejętności interpersonalne – dlaczego są tak pożądane przez pracodawców? 26 października 2019
- Urlop szkoleniowy – kiedy i komu przysługuje, ile dni, podanie, Kodeks pracy 18 października 2019
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Administrowanie nieruchomościami PKP S.A., przydzielonymi budynkami mieszkalnymi i niemieszkalnymi, obiektami oraz gruntami na podległym terenie, Udział w przeglądach okresowych...
Szczegóły:
- Data dodania: dzisiaj
- Miejsce pracy: Kielce
- Firma: Polskie Koleje Państwowe S.A.
Twój zakres obowiązków: Praca w zespole projektowym, w którym wykorzystywane jest nowoczesne oprogramowanie 3D; Projektowanie instalacji w nieszablonowych budynkach (m.in. szpitale, centra przetwarzania danych itd.); Branie udziału w pracy...
Szczegóły:
- Data dodania: dzisiaj
- Miejsce pracy: Kielce
- Firma: Climatic Sp. z o.o. Sp. k.