Sekretarka

Komenda Miejska Policji w Kielcach
Sekretarka
Miejsce pracy: Morawica
Numer: StPr/25/1241
OBOWIĄZKI:
1. Przyjmowanie przesyłek adresowanych do komisariatu albo poszczególnych pracowników i przedkładanie ich celem nadania dalszego biegu komendantowi komisariatu lub zastępującemu go funkcjonariuszowi.2. Rejestrowanie poczty, o której mowa w zadaniu 1 i przekazywanie jej zgodnie z dekretacją celem dalszej realizacji.3. Prowadzenie dziennika korespondencyjnego, dziennika przepisów prawnych, rejestrów teczek, dokumentów, dzienników i książek ewidencyjnych, rejestru wydanych delegacji, książki doręczeń przesyłek pocztowych, ewidencji czasu pracy, urlopów oraz zwolnień lekarskich pracowników i funkcjonariuszy wydziału celem właściwej rejestracji dokumentów oraz przestrzegania norm czasu pracy.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: Poświadczenie bezpieczeństwa – dostęp do informacji niejawnych o klauzuli "poufne"
Uprawnienia: biegła obsługa komputera, Microsoft Office
Uprawnienia: doświadczenie zawodowe na w/w stanowisku
Uprawnienia: Dobre zdolności interpersonalne oraz komunikacyjne


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Morawica


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Kielcach



Miejsce pracy: możliwość pracy z każdego miejsca w kraju​ Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę Twoje zadania: zarządzanie bazami danych i nadzór nad ich prawidłowym funkcjonowaniem, analizowanie efektywnego i prawidłowego działania baz...

Szczegóły:

  • Data dodania: dzisiaj
  • Miejsce pracy: Kielce
  • Firma: Poczta Polska S.A.

Opis stanowiska Nawiązywanie i rozwijanie trwałych relacji z dyrektorami szkół, przedszkoli oraz nauczycielami. Codzienne spotkania w placówkach edukacyjnych, prezentacja oferty i doradztwo w zakresie wyboru materiałów oraz rozwiązań...

Szczegóły:

  • Data dodania: dzisiaj
  • Miejsce pracy: Kielce
  • Firma: Praca.pl