1)obsługa telefoniczna połączeń przychodzących i wychodzących;2)prowadzenie rejestrów i ewidencji korespondencji przychodzącej i wychodzącej, zgodnie z instrukcja kancelaryjną ŚWK OHP oraz sprawdzenie jej pod względem formalnym;3)przekazywanie zarejestrowanej korespondencji do dekretacji pracodawcy oraz dostarczanie zadekretowanej dokumentacji do adresatów;4)przygotowywanie przesyłek pocztowych ŚWK OHP;5)sprawdzanie na bieżąco i przekazywanie zainteresowanym korespondencji przychodzącej pocztą e- mailową do ŚWK OHP;6)obsługa interesantów sekretariatu ŚWK OHP oraz prowadzenie terminarza pracodawcy, 7)obsługa i dokumentowanie podróży służbowych oraz ewidencja delegacji służbowych pracowników ŚWK OHP;8)kompletowanie dokumentów kancelaryjnych zgodnie z instrukcja kancelaryjną.
Wymagania konieczne:Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Wymagania inne:Wykształcenie: Inspektor ds. obsługi kancelaryjnej – średnie, Specjalista ds. obsługi kancelaryjnej – wyższe / średnieDoświadczenie zawodowe na danym lub pokrewnym stanowisku pracy: Inspektor ds. obsługi kancelaryjnej – brak, Specjalista ds. obsługi kancelaryjnej – wykształcenie wyższe 2 lata, wykształcenie średnie – 3 lata
Miejsce pracy:Kielce
Rodzaj umowy:Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie brutto:od 6 200 PLN