1. Prowadzenie ewidencji wynajmu i zapewnianie należytej obsługi sal konferencyjnych Urzędu. 2. Prowadzenie ewidencji zakupu i niszczenia pieczątek pracowników Urzędu.3. Zamawianie grawertonów, kwiatów, wieńców i drobnych upominków okolicznościowych na potrzeby Zarządu Województwa.4. Dbanie o wygląd estetyczny terenu wokół Urzędu.5. Dokonywanie zakupów wyposażenia mającego wpływ na stan techniczny i wygląd estetyczny pomieszczeń Urzędu.6. Prowadzenie i dokumentowanie postępowań z zamówień publicznych w zakresie dostaw o wartości poniżej lub równej 50 000 zł netto
Wymagania konieczne:Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: obowiązkowość, odpowiedzialność
Uprawnienia: znajomość obsługi komputera (MS Office)
Uprawnienia: umiejętność pracy pod presją czasu
Wymagania inne:1. Wymagania niezbędne konieczne do podjęcia pracy na stanowisku: 1) spełnienie wymagań zawartych w art. 6 ust. 1 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych;2) wykształcenie wyższe w rozumieniu przepisów ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce;3) udokumentowane co najmniej roczne doświadczenie w administracji publicznej na stanowisku urzędniczym lub administracyjno-biurowym;4) znajomość obowiązujących aktów prawnych związanych ze stanowiskiem pracy: a) ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, b) ustawy o samorządzie województwa, c) ustawy Prawo zamówień publicznych, d) ustawy o finansach publicznych, e) Statutu Województwa Świętokrzyskiego, f) rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
Miejsce pracy:Kielce
Rodzaj umowy:Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie brutto:od 5 200 PLN