Młodszy specjalista ds. transportu (bez doświadczenia z j. angielskim)

Młodszy specjalista ds. transportu (bez doświadczenia z j. angielskim)
Miejsce pracy: Kielce

Taylor Shipping Solutions - jesteśmy firmą transportową działającą od lat 80 na rynku w USA.

Od niedawna jesteśmy również w Polsce. Pracujemy w środowisku międzynarodowym, dlatego przeważnie rozmawiamy w języku angielskim. W związku z tym, że pracujemy na rynku amerykańskim – większość z nas pracuje w godzinach 14-23 (z godzinną przerwą). Jesteśmy otwarci, nastawieni na współpracę, dobre relacje i pomoc na każdym etapie pracy. Jeżeli znasz język angielski, czujesz że doskonale odnajdziesz się w naszym zespole – zapraszamy!

 

Obecnie do naszego nowo tworzącego się zespołu poszukujemy osoby na stanowisko:

Młodszy specjalista ds. transportu (bez doświadczenia z j. angielskim)


Twoim głównym zadaniem będzie kontakt telefoniczny z naszymi potencjalnymi Klientami w USA w celu pozyskania zleceń oraz koordynowanie transportów drogowych (posiadamy 12 000 ciężarówek). W związku z tym, że pracujemy na rynku amerykańskim, godziny pracy to: 14.00-23.00 (z godzinną przerwą, którą możesz wykorzystać w dowolny sposób).

 

Poszukujemy osoby z dobrą znajomością j.angielskiego która ma w sobie "żyłkę handlowca". Osoby, która jest otwarta, komunikatywna, bez problemu nawiązuje relacje z ludźmi. Przydadzą Ci się również umiejętności negocjacyjne. Fajnie, jeżeli posiadasz już pierwsze doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, lecz nie jest to warunek konieczny – wszystkiego Cię nauczymy - zapewniamy pełne szkolenie prowadzone przez naszych trenerów. Jeżeli czujesz, że świetnie odnajdziesz się na tym stanowisku - chętnie spotkamy się z Tobą aby porozmawiać o potencjalnej współpracy.

 

Czego nie oferujemy?
  • formalnej, sztywnej atmosfery,
  • wyścigu szczurów,
W zamian za to to oferujemy:
  • podstawę 4 000 zł brutto + przejrzysty system premiowy bez górnej granicy (docelowo możliwość zdobycia nieograniczonego wynagrodzenia - nawet ok 10 000 zł - 15 000 zł miesięcznie),
  • pracę w naszym nowoczesnym biurze w Olivia Business Centre w Gdańsku lub pracę zdalną dla osób z innych lokalizacji,
  • pełne szkolenie w Gdańsku prowadzone przez naszych trenerów,
  • możliwość nieograniczonego rozwoju - tylko od Ciebie będzie zależał dalszy rozwój Twojej kariery,
  • przyjazne miejsce pracy, otwartą komunikację, wsparcie na każdym etapie,
  • swobodną atmosferę, brak dress codu,
  • dodatkowe dni wolne przypadające w główne Święta w USA - świętujemy razem z naszymi kolegami i koleżankami :)
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Do Twoich głównych zadań będzie należało: sprawna i profesjonalna obsługa klientów kompletowanie towarów zgodnie z zamówieniami klientów dbanie o zgodność jakościową oraz ilościową towaru z zamówieniem odpowiednie pakowanie...

Szczegóły:

  • Data dodania: dzisiaj
  • Miejsce pracy: Kielce
  • Firma: MAKRO Cash and Carry Polska S.A.

rozładunki samochodów z wyrobami hutniczymi, kontrola i badanie dostaw pod względem zgodności dostarczonych materiałów z dokumentacją, układanie wyrobów hutniczych w regałach, przygotowanie, konfekcjonowanie oraz prawidłowe oznaczenie...

Szczegóły:

  • Data dodania: dzisiaj
  • Miejsce pracy: Kielce
  • Firma: Trenkwalder