Inspektor

Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego w Kielcach
Inspektor
Miejsce pracy: Kielce
Numer: StPr/25/1383
OBOWIĄZKI:
1.Przyjmowanie, rejestrowanie i rozdzielanie korespondencji, z uwzględnieniem systemu eDok.2.Koordynowanie obiegu dokumentów.3.Przygotowywanie zbiorczych informacji i sprawozdań z zakresu działania Departamentu.4.Wykonywanie czynności związanych z zaopatrzeniem pracowników w sprzęt i materiały biurowe.5.Prowadzenie i ewidencja czasu pracy pracowników Departamentu we współpracy z kmórką ds. osobowych.6.Wykonywanie czynności z zakresu spraw administracyjnych zleconych przez przełożonych.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: umiejętność rozwiązywania problemów
Uprawnienia: Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole.
Uprawnienia: umiejętność pracy pod presją czasu


Wymagania inne:

[Umiejętność 2] : pozostałe określone w ogłoszeniu nr 066.OZ.1.2025[Umiejętność 1] : samodzielnego redagowania pism urzędowych i interpretowania przepisów prawa w zakresie realizowanych zadań i obowiązków, radzenia sobie z wymagający[Inne] : udokumentowane co najmniej roczne doświadczenie w administracji publicznej na stanowisku urzędniczym lub administracyjno-biurowym;1. Wymagania niezbędne konieczne do podjęcia pracy na stanowisku: 1)spełnienie wymagań zawartych w art. 6 ust. 1 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych;2)wykształcenie wyższe w rozumieniu przepisów ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce;3)co najmniej 3-letni staż pracy;4)udokumentowane co najmniej roczne doświadczenie w administracji publicznej na stanowisku urzędniczym lub administracyjno-biurowym;5)znajomość obowiązujących aktów prawnych:a)ustawy o samorządzie województwa,b)ustawy Kodeks postępowania administracyjnego,c)ustawy o pracownikach samorządowych,d)ustawy o dostępie do informacji publicznej,e)rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych),f)rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych,g)Statutu Województwa Świętokrzyskiego.2. Wymagania dodatkowe pozostałe wymagania, pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na stanowisku: 1)wykształcenie wyższe lub studia podyplomowe w jednym z następujących zakresów: administracja, zarządzanie, nauki o zdrowiu;2)udokumentowane doświadczenie w wykonywaniu obowiązków służbowych w zakresie zbieżnym z przedmiotowym stanowiskiem.

Miejsce pracy:

Kielce


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 5 500 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Kielcach



Warunki pracy Praca biurowa jednozmianowa przy użyciu komputera powyżej 4 godzin każdego dnia roboczego, kilka razy w miesiącu wyjazdy służbowe na terenie powiatu kieleckiego bez godzin nadliczbowych. W związku z kontrolami budów i obiektów...

Szczegóły:

  • Data dodania: dzisiaj
  • Miejsce pracy: Kielce
  • Firma: Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Kielcach

wg stanowiska Wymagania konieczne: Wykształcenie: podstawowe Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B Wymagania inne:

Szczegóły:

  • Data dodania: wczoraj
  • Miejsce pracy: Kielce
  • Firma: Miejski Urząd Pracy w Kielcach