Miejsce pracy: Kielce
Ogłoszenie o naborze Nr 116130
Warunki pracy
Praca w siedzibie ŚUW, piętro IV, praca w terenie, praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie, kontakty z pracownikami oraz kierownictwem jednostek kontrolowanych.
Windy w budynku przystosowane dla potrzeb osób z niepełnosprawnością, najbliższa toaleta przystosowana dla osób z niepełnosprawnościami na parterze budynku A.
Zakres zadań
- prowadzi kontrole zewnętrzne w celu sprawowania nadzoru nad prawidłowym wykorzystaniem środków budżetu państwa, oceny kontrolowanej działalności oraz skutków kontroli
- sprawuje nadzór nad prowadzeniem postępowań przetargowych o zamówienia publiczne, wykonaniem budżetu i gospodarki finansowej przez inne Wydziały Urzędu
- prowadzi postępowania administracyjne w celu przygotowania rozstrzygnięć załatwianych spraw
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w pracy biurowej
- Znajomość ustaw: o finansach publicznych, o rachunkowości
- Znajomość ustawy Prawo Zamówień Publicznych
- Znajomość ustaw: o służbie cywilnej, o wojewodzie i administracji rządowej w województwie, kodeks postępowania administracyjnego
- Znajomość ustawy o kontroli w administracji rządowej
- Znajomość zarządzenia w sprawie wytycznych w zakresie przestrzegania zasad służby cywilnej oraz w sprawie zasad etyki korpusu służby cywilnej
- Komunikatywność
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe