Miejsce pracy: Kielce
Ogłoszenie o naborze Nr 127129
Warunki pracy
praca w siedzibie Urzędu, bud. A, p. VIII, praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie, kontakty zewnętrzne: ze stronami postępowań lub ich pełnomocnikami, z pracownikami MZD w Kielcach, ŚZDW w Kielcach, GDDKiA Oddział w Kielcach, z rzeczoznawcami majątkowymi.
Windy w budynku przystosowane do przemieszczania się osób z niepełnosprawnościami, najbliższa toaleta przystosowana dla osób z niepełnosprawnościami na parterze w budynku A.
Zakres zadań
- prowadzi postępowania administracyjne w I instancji, w tym przygotowuje projekty pism, zawiadomień, postanowień, analizuje operaty szacunkowe
- rozpatruje odwołania od decyzji wydanych w II instancji dotyczących ustalenia odszkodowań za nieruchomości przejęte na rzecz powiatów/gmin przeznaczonych na realizację inwestycji drogowych
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w pracy biurowej
- Znajomość ustaw: o gospodarce nieruchomościami, o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych, o księgach wieczystych i hipotece
- Znajomość ustaw: o inwestycjach w zakresie terminalu regazyfikacyjnego skroplonego gazu ziemnego w Świnoujściu, o transporcie kolejowym, o szczególnych zasadach przygotowania do realizacji inwestycji w zakresie budowli przeciwpowodziowych
- Znajomość ustawy Kodeks cywilny
- Znajomość ustaw: o służbie cywilnej, o wojewodzie i administracji rządowej w województwie, kodeks postępowania administracyjnego
- Znajomość zarządzenia w sprawie wytycznych w zakresie przestrzegania zasad służby cywilnej oraz w sprawie zasad etyki korpusu służby cywilnej
- Komunikatywność
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Przeszkolenie w zakresie wyceny nieruchomości oraz zasad sporządzania operatu szacunkowego