Asystent ds. biurowo-handlowych

Ogłoszenie numer: 7889574, z dnia 2023-01-26

O nas


W związku z dynamicznym rozwojem firma działająca w branży IT i nowych technologii poszukuje do swojego
zespołu osoby odpowiedzialnej za działania administracyjno-biurowe. Globtrak Polska to jeden z dynamiczniej rozwijających się producentów oprogramowania w sektorze technologicznym. Firma prowadzi dystrybucję swoich produktów wykorzystując, modele B2B w kanałach sprzedaży tradycyjnej. Firma działa od 2009 roku i systematycznie dąży do objęcia pozycji lidera branży zarządzania flotą pojazdów.


Misja Globtrak Polska


Siłą naszej firmy są ludzie, którzy każdego dnia ją tworzą. Traktujemy wszystkich tak, jak sami byśmy chcieli być traktowani. Pracujemy jako kreatywny i elastyczny zespół, który rozwija swoje kompetencje po to, aby dostarczać najlepszej jakości produkty i usługi, budując najwyższą satysfakcję klientów.

Asystent ds. biurowo-handlowych

Miejsce pracy: Kielce

 

Opis stanowiska

  • Koordynacja spraw administracyjno-biurowych
  • Prowadzenie i rejestracja korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej
  • Współpraca z firmami/instytucjami zewnętrznymi realizującymi zlecone usługi na rzecz biura
  • Dbanie o porządek i wizerunek biura, organizację przestrzeni biurowej
  • Nadzór nad stanem zapasów materiałów biurowych oraz spożywczych
  • Organizacja i obsługa spotkań biznesowych, opieka nad gośćmi firmy
  • Uczestnictwo w targach branżowych- wyjazdy służbowe
  • Archiwizacja dokumentów
  • Sporządzanie pism urzędowych
  • Wykonywanie bieżących spraw zleconych

Wymagania

  • Prawo jazdy kat. B – warunek konieczny
  • Komunikatywna znajomość j. angielskiego
  • Doświadczenie w pracy biurowej – min. 1 rok
  • Bardzo dobrze rozwinięty poziom umiejętności analitycznych oraz logicznego myślenia
  • Wysoka kultura osobista
  • Samodzielność, sumienność, odpowiedzialność i decyzyjność
  • Lojalność oraz gotowość do związania się z organizacją na dłużej
  • Znajomość pakietu MS Office
  • Bardzo dobra organizacja pracy
  • Chęci do podnoszenia kwalifikacji zawodowych

Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności
  • Możliwość odbycia szkoleń
  • Możliwość zapisania się do ubezpieczenia grupowego
  • Pracę w różnorodnym środowisku biznesowym
  • Wsparcie przełożonych na etapie wdrożenia
  • Przyjazne środowisko pracy oparte na wzajemnym szacunku
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Zakres obowiązków: To stanowisko wiąże się z zadaniami takimi jak: koordynacja zadań księgowych dla jednego lub kilku określonych regionów: Uzgadnianie bilansów, czynności związanych z zamknięciem miesiąca, czynności sprawozdawcze,...

Szczegóły:

  • Data dodania: dzisiaj
  • Miejsce pracy: Kielce
  • Firma: Genpact PL

Responsibilities: Checking financial documents (invoices/bank statements/credit notes) received from the local desk, in the ERP system according to the current procedure, Checking the supplier /employee data and details in the ERP system and...

Szczegóły:

  • Data dodania: dzisiaj
  • Miejsce pracy: Kielce
  • Firma: Genpact PL