Administrator nieruchomości

Powiatowy Urząd Pracy w Kielcach
Administrator nieruchomości
Miejsce pracy: Kielce
Numer: StPr/21/1824
OBOWIĄZKI:
•bieżąca kontrola nieruchomości i firm obsługujących nieruchomości,•koordynacja prac przy utrzymaniu nieruchomości i okresowych kontrolach budynków,•przygotowywanie zleceń na wykonanie bieżących napraw i kontroli,•prowadzenie dokumentacji nieruchomości zgodnie z obowiązującym prawem i standardami naszej firmy,•utrzymywanie kontaktów z Zarządami Wspólnot i prowadzenie korespondencji z mieszkańcami, firmami, instytucjami ,•współpraca z księgowością.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie branżowe, brak
Uprawnienia: doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok
Uprawnienia: prawo jazdy kat B
Uprawnienia: znajomość obsługi komputera( MS Office)


Wymagania inne:

[Umiejętność 2] : posiadanie umiejętności ustalania priorytetów, planowania i organizacji pracy pod presją czasu[Umiejętność 1] : posiadanie wiedzy fachowej i praktycznej dla obszaru administrowania nieruchomościami, doświadczenie w zarządzaniu/administrowaniu nieruchomościami,[Inne] : Czynne prawo jazdy kat.B

Miejsce pracy:

Kielce


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 3 700 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Kielcach



Do Twoich głównych zadań będzie należało: zapewnienie funkcjonowania stoiska zgodnie z obowiązującymi standardami firmowymi zarządzanie procesem sprzedaży, dbałość o ekspozycję, jakość i dostępność towaru profesjonalna obsługa i...

Szczegóły:

  • Data dodania: dzisiaj
  • Miejsce pracy: Kielce
  • Firma: MAKRO Cash and Carry Polska S.A.

Zadania: kontakt telefoniczny z Klientem sieci telekomunikacyjnej, budowanie długofalowych relacji z Klientami. Wymagania: rozwinięte zdolności interpersonalne i komunikacyjne, umiejętność budowania trwałych relacji z Klientami,...

Szczegóły:

  • Data dodania: wczoraj
  • Miejsce pracy: Kielce
  • Firma: CCIG Group Sp. z o.o.