HR Advisor

Jesteśmy najszybciej rozwijającą się firmą sprzedającą artykuły niespożywcze w Europie, a nasi pracownicy odgrywają kluczową rolę w umożliwianiu nam tego rozwoju.

 

Praca w Action to praca zorientowana na klienta, u stabilnego finansowo i solidnego pracodawcy. Nasze umiejętności działania i bycie praktycznym przynosi rezultaty.

Dzięki prostocie odnosimy sukcesy.

 

Praca zespołowa i szacunek sprawiają, że atmosfera w codziennej pracy jest świetna, a nasi ludzie są dumni i zaangażowani. Oferujemy wiele możliwości rozwoju, elastyczne godziny pracy, uczciwe wynagrodzenie oraz benefity. Action oferuje bezpieczne środowisko pracy, poświęcamy dla siebie czas, w Action jesteście doceniani i możecie być tym, kim jesteście.


 
Jesteś osobą z inicjatywą, a satysfakcję klientów stawiasz na pierwszym miejscu? Dołącz już dziś do zespołu Action na stanowisku:
HR Advisor
Miejsce pracy: Kielce
Zadania
  • prowadzenie rekrutacji wewnętrznej / zewnętrznej na poziomie Kierownika / Asystenta Kierownika Sklepu we współpracy z Kierownikiem Regionu
  • prowadzenie rekrutacji na poziomie Pracownika Sklepu w przypadku nowo otwieranych sklepów
  • prowadzenie doradztwa w kwestii doboru personelu, motywacji, rozwiązywania konfliktów, prawa pracy
  • dbałość o efektywność komunikacji pomiędzy działem HR, a komórką odpowiedzialną za kwestie związane z płacami oraz administracją kadrową
  • koordynacja procesu oceny rocznej
  • koordynacja działań rozwojowych w zakresie programów rozwojowych oraz programów naprawczych
  • aktywne uczestnictwo w procesie identyfikacji talentów
  • edukacja i efektywna komunikacja w zakresie istniejących regulaminów i polityk HR
Oczekujemy od Ciebie
  • minimum dwuletniego doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku
  • minimum dwuletniego doświadczenia w pracy w sklepie na stanowisku kierowniczym
  • doskonałych zdolności interpersonalnych i negocjacyjnych
  • praktycznej wiedzy z obszaru miękkiego HR oraz prawa pracy
  • kreowania pomysłów usprawniających codzienną pracę oraz dzielenia się własną wiedzą i doświadczeniem
  • doskonałych umiejętności organizacyjnych, gotowości do pracy pod presją czasu oraz zadań
  • posiadania prawa jazdy kat. B, oraz gotowości do odbywania częstych podróży służbowych
  • bardzo dobrej znajomości języka angielskiego, umożliwiającej swobodną komunikację w mowie oraz w piśmie (warunek konieczny)
W zamian oferujemy
  • pasjonującą pracę w przyjaznej atmosferze międzynarodowej organizacji
  • profesjonalny system szkoleń
  • możliwość rozwoju i awansu zawodowego
  • samochód służbowy, także do użytku prywatnego
  • kompleksowy pakiet opieki medycznej
  • 26 dni urlopu wypoczynkowego w ciągu roku kalendarzowego, bez względu na staż pracy i wykształcenie
  • rabat pracowniczy na zakupy w sklepach Action
  • możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie
Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi Kandydatami. Prosimy także o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)".
APLIKUJ TERAZ

Do Twoich głównych zadań będzie należało: zapewnienie funkcjonowania stoiska zgodnie z obowiązującymi standardami firmowymi zarządzanie procesem sprzedaży, dbałość o ekspozycję, jakość i dostępność towaru profesjonalna obsługa i...

Szczegóły:

  • Data dodania: dzisiaj
  • Miejsce pracy: Kielce
  • Firma: MAKRO Cash and Carry Polska S.A.

Zadania: kontakt telefoniczny z Klientem sieci telekomunikacyjnej, budowanie długofalowych relacji z Klientami. Wymagania: rozwinięte zdolności interpersonalne i komunikacyjne, umiejętność budowania trwałych relacji z Klientami,...

Szczegóły:

  • Data dodania: wczoraj
  • Miejsce pracy: Kielce
  • Firma: CCIG Group Sp. z o.o.